loading...
درمان آنلاین!
فائزه بازدید : 325 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (2)
چروک ها ، نخستین علامت پیری هستند که به علت از دست رفتن قابلیت ارتجاعی پوست، پدید می آیند. اصولا زندگی سالم و بدون هیجانات عصبی، همواره پوست را جوان و خوش رنگ، نگه می دارد، اما دشواری های زندگی ،مشغله ی زیاد، استعمال الکل، زیاده روی در آرایش، به راحتی می توانند پوست را چروک نمایند.

برای اینکه قابلیت ارتجاعی بودن پوست حفظ شود، ساده ترین روش شست و شوی صبح و عصر با آب سرد یا شیر تازه است. ماساژ پوست که ماهیچه های صورت را تقویت می کند و جریان خون را در پوست تشدید می نماید، از پیدایش چروک جلوگیری می نماید. برای این کار با کمک دو انگشت دست ماساژ را در امتداد خطوط به وجود آمده در روی صورت یا گردن شروع می کنید. یادتان باشد که قبل از ماساژ حتما به پوست، کرم مرطوب کننده زده باشید.

البته ماساژ صورت باید قبل از آرایش باشد و پس از ماساژ پوست صورت را با لوسیون های قابض شست و شوی داد. برای پلک ها می توان از ماساژ با محلول آب لیمو، اسید بنزوئیک و گنه گنه استفاده نمود. گذاشتن ماسک هر چند وقت یک بار برای پوست نیز مفید است. کرم حاوی هورمون نیز از چروک شدن پوست جلوگیری می کند (ولی نباید از اثرات سوء آن غافل شد). در اشخاصی که دچار چروک های پیش رس هستند، رعایت اصول بهداشت پوست و استفاده از لوسیون ها و ماساژ به وسیله دست یا روش های موضعی و کرم های حاوی هورمون و سرانجام جراحی پلاستیک از جمله روش های درمانی محسوب می گردد. ما در این قسمت سعی داریم تا شما را با ماسک های ضد چروک آشنا کنیم. ماسک های سفیده تخم مرغ بهترین ماسک برای از بین بردن چین و چروک صورت می باشد.



تذکر: برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک در صورت و حفظ نرمی و لطافت پوست، بهتر است برای پاک کردن آرایش صورت از آب سرد استفاده نمایید.



ماسک های ضد چروک عبارتند از :
فائزه بازدید : 1601 جمعه 28 بهمن 1390 نظرات (0)
چين و چروك و كدر شدن پوست شديداً باعث نگرانی خانم ها و گاهی آقایان می شود. ولی با اجرای برنامه غذايي سالم و ورزش منظم مي توانيد اين مشكل را چندين سال به تعویق بیندازید.قبل از هر چيز بايد استرس را كنار بگذارید و هميشه انسانی شاد و خوشحال باشيد.

برای حفظ سلامت پوست و مبارزه با چین و چروک به چند نکته زیر توجه کنید:
فائزه بازدید : 213 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
شاید تاکنون شیوه های گوناگونی را برای جلوگیری از چروکیدگی پوستتان امتحان کرده باشید اما برای کاهش چروک های پوست خود این چند نکته را هم به خاطر داشته باشید
فائزه بازدید : 318 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
اگرچه تمام تغييرات پوستي در سنين پيري به چين وچروك محدود نمي شود اما چين و چروك هاي پوستي را بايد مشهودترين تغيير پوستي در پيري ناميد.
‌ دكتر علي اخوان بهبهاني
طول عمر و گذر زمان تغييراتي را در پوست صورت ايجاد مي‌كند، مهم‌ترين آنها شلي و افتادگي پوست، پيدايش چين و چروك، پيدايش لك‌هاي تيره يا قهوه‌اي‌ رنگ، ايجاد فرورفتگي‌هاي متعدد و تغييرات عروقي است. آنچه در اين بين بيشتر از هر چيز خودنمايي مي‌كند و به نوعي نماد پيري محسوب مي‌شود، چين و چروك‌هاي پوست صورت است زيرا در معرض ديد همگان است و نقش مهمي در برقراري روابط اجتماعي، فردي و شغلي افراد دارد به همين علت همه به دنبال راهي هستند تا بتوانند به نوعي اين چروك‌ها را برطرف كنند.
فائزه بازدید : 235 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
اگر در فکر این هستید که زمان را به عقب بازگردانید و مجدداً شادابی و جوانی خود را بدست آورید، قاعدتاً باید به دنبال راههایی باشید که به وسیله آنها چین و چروک های موجود بر روی پوست خود را از بین ببرید. سالخوردگی یک فرایند کاملاً طبیعی است، اما این روزها با استفاده از تکنولوژی های جدید و همچنین دانش پزشکی می توانید تکنیک هایی را مشاهده نمایید که این فرایند را کند می کنند. هر چند اگر سنتان 78 سال است نمی توانید انتظار داشته باشید که یک مرتبه 25 ساله شوید، اما به هر حال با از بین بردن چین و چروک ها می توانید چندین سال سن خود را کاهش دهید.
فائزه بازدید : 1180 چهارشنبه 26 بهمن 1390 نظرات (0)
در این پست قصد دارم نحوه ی ساخت یک کرم از بین برنده چین و چروک را به شما آموزش دهم. با تهیه ی خانگی این کرم می توانید از خواص شگفت انگیز آن استفاده کرده و البته در خرج و مخارج خود صرفه جویی کنید. درواقع شما به جای خرید یک کرم گران قیمت که معلوم نیست نتیجه ی واقعی داشته باشد یا خیر، یک کرم ارزان قیمت با خواص عالی خواهید داشت!
درباره ما
در این وبلاگ سعی کرده ایم تا بهترین و آسانترین شیوه های درمان خانگی را برای انواع بیماری ها و مشکلات سلامتی شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم که با نظرات ارزشمند خود حامی ما باشید!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چگونه با این سایت آشنا شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 225
  • بازدید کلی : 7,844
  • کدهای اختصاصی